|
Головна
» АСОРТИМЕНТ
» Комплектуючі для воріт окремо
» Роликова каретка SPst201
Роликова каретка SPst201 посилена, підшипник 301 серії, 2шт

Слава Україні! Слава Захисникам України!
Ціни та наявність актуальні на
Відправлення більше 3 метрів тількі САТ або Делівері.
ОПИС
ХАРАКТЕРИСТИКИ
ВІДЕО
ВІДГУКИ
Каретка роликова SPst201, розроблена спільно з напрямною консоллю SPst101, і монтується на відкатні ворота, з вагою стулки до 500 кг, та довжиною отвору макс. 6 м. 1
Відмінними параметрами нашої каретки SPst201 є:
- прецизійність виготовлення (висока точність обробки та складання),
- повністю металева конструкція каретки,
- застосування надійних підшипників 301 серії,
У комплектах SP використовуються повністю металеві конструкції роликових опор, що забезпечує надійність та безвідмовність роботи даного елемента. Весь цикл робіт з виготовлення та запресування роликів здійснюється на обладнанні з ЧПУ, що дозволяє витримувати точність розмірів та конструктивні зазори в з'єднаннях, а також забезпечує принцип взаємозамінності при заміні роликових комплектів. Відсутність перетискань підшипникових вузлів робить каретку безвідмовною протягом декількох років.
Обґрунтування вибору підшипника 301
Застосовуваний підшипник 80301 (закритого типу) забезпечує безперебійний режим роботи при необхідних навантаженнях, в температурному діапазоні від -50 до +80°С, завдяки спеціальному в'язкому мастилу, що має розширені параметри експлуатації.
Особливості роликових кареток комплекту СП КИЇВ
- З'єднання роликів і зовнішньої обойми підшипника відбувається за пресовою посадкою (особливо точне з'єднання, що не допускає люфтів і нерівностей поверхонь, що сполучаються).
- Установча пластина каретки має оптимальний розмір, що дозволяє мінімізувати зазор між полотном воріт і стовпом, що забезпечує надійне встановлення каретки.
- Люфт між вухом основи та роликовою кареткою дозволяє нівелювати похибку встановлення.
- З'єднання вух та настановної пластини виконано зварювальним швом заподлицо, що забезпечує можливість витримування більших навантажень, ніж при зовнішньому зварюванні. Зварювання елементів конструкції здійснюється за допомогою кондуктора для забезпечення співвісності отворів.
Чому ми не використовуємо пластикові ролики в каретках?
Всупереч загальноприйнятій думці, що пластикові ролики забезпечують безшумність роботи каретки за тієї ж міцності, що і металеві в комплектах СП використовуються тільки сталеві ролики. Це обумовлено як надійністю роботи фурнітури, і високими вимогами до точності елементів.
Недоліки роликів із пластику
- Знижена точність виготовлення. Як ми вже продемонстрували вище, навіть зазор 0,5 мм має критичне значення, а вимоги до точності виробництва пластикових роликів істотно нижчі, ніж необхідно для комплектів фурнітури СП.
- Пластикові ролики схильні до руйнування в результаті контакту з абразивними елементами навколишнього середовища. Так, при попаданні піску на поверхню ролика він вминається в пластик, що призводить до збільшення контактної напруги при навантаженні та передчасному зносі роликів.
- Щодо безшумності роботи, то в комплектах СП вона досягається завдяки високій точності виготовлення.
Ми використовуємо пластикові ролики тільки в тих випадках, де вони несуть мінімальне навантаження:
- Накатний ролик
- Опорні елементи верхнього утримувача.
|
Дивіться також:
|